Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
STRONY INTERNETOWEJ WWW.COUNTRYLIVING.PL

  1. Dla Właściciela niniejszej strony internetowej, ochrona danych osobowych
    Użytkowników jest sprawą najwyższej wagi. Dokłada on ogrom starań, aby
    Użytkownicy czuli się bezpiecznie, powierzając swoje dane osobowe w trakcie
    korzystania ze strony internetowej.
  2. Użytkownik to osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna,
    nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
    korzystająca z usług elektronicznych, dostępnych w ramach strony internetowej.
  3. Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia zasady i zakres przetwarzania danych
    osobowych Użytkownika, przysługujące mu prawa, jak też obowiązki
    administratora tych danych, a także informuje o używaniu plików cookies.
  4. Administrator stosuje najnowocześniejsze środki techniczne i rozwiązania
    organizacyjne, zapewniające wysoki poziom ochrony przetwarzanych danych
    osobowych oraz zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych.
    I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
    Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca Pani Ilona Gierak,
    prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Country living, z siedzibą przy:
    Joanka 4, 63-604 Baranow, NIP: 619-180-21-03 (zwany dalej: „Właściciel”).
    II. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  5. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w celu:
    w celu prawidłowego zawierania umów na wykonanie usługi i sprzedaży
  6. Oznacza to, że dane te są potrzebne w szczególności do
    a. zawarcia umowy;
    b. dokonania rozliczeń;
    c. dostarczenia zamówionego przez Użytkownika towaru lub wykonanie usług;
    2/6
    d. przyjmowanie zamówień
  7. Użytkownik może również wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji
    o nowościach i promocjach, co spowoduje, że administrator będzie również
    przetwarzać dane osobowe, w celu przesyłania Użytkownikowi informacji
    handlowych, dotyczących m.in. nowych produktów lub usług, promocji czy
    wyprzedaży.
  8. Dane osobowe są również przetwarzane w ramach wypełnienia prawnych
    obowiązków, ciążących na administratorze danych oraz realizacji zadań,
    w interesie publicznym m.in. do wykonywania zadań, związanych
    z bezpieczeństwem i obronnością lub przechowywaniem dokumentacji podatkowej.
  9. Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach marketingu
    bezpośredniego produktów, zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń lub ochrony
    przed roszczeniami Użytkownika lub osoby trzeciej, jak również marketingu usług
    i produktów podmiotów trzecich lub marketingu własnego, niebędącego
    marketingiem bezpośrednim.
    III. RODZAJ DANYCH
  10. Administrator przetwarza następujące dane osobowe, których podanie jest
    niezbędne do:
    a. dokonywania zakupów za pomocą strony internetowej:
  • imię i nazwisko;
  • płeć;
  • adres dostawy;
  • numer telefonu;
  • adres e-mail;
    b. Dane podawane przez Użytkownika opcjonalnie:
  • data urodzenia;
  • numer PESEL (w przypadku żądania wystawienia faktury);
  • numer NIP (w przypadku żądania wystawienia faktury dla przedsiębiorcy).
    IV. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia
    3/6
    Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119,
    4.5.2016, p. 1–88, dalej zwane: „rozporządzenie RODO”.
  2. Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie po uprzednim uzyskaniu
    zgody Użytkownika w chwili potwierdzenia dokonanej na stronie internetowej
    transakcji.
  3. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest całkowicie
    dobrowolne, jednakże brak jej udzielenia uniemożliwia dokonywanie zakupów, za
    pośrednictwem strony internetowej.
    V. PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI
  4. Użytkownik może w każdej chwili zażądać od administratora informacji
    o zakresie przetwarzania danych osobowych.
  5. Użytkownik może w każdej chwili zażądać poprawienia bądź sprostowania
    swoich danych osobowych.
  6. Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie jego
    danych osobowych, bez podawania przyczyny. Żądanie nieprzetwarzania danych
    może dotyczyć wskazanego przez Użytkownika konkretnego celu przetwarzania np.
    wycofanie zgody na otrzymywanie informacji handlowych bądź dotyczyć
    wszystkich celów przetwarzania danych. Wycofanie zgody co do wszystkich celów
    przetwarzania spowoduje, że konto Użytkownika zostanie usunięte ze strony
    internetowej, wraz ze wszystkimi wcześniej przetwarzanymi przez administratora
    danymi osobowymi Użytkownika. Wycofanie zgody nie wpłynie na już dokonane
    czynności.
  7. Użytkownik może w każdej chwili żądać, bez podawania przyczyny, aby
    administrator usunął Jego dane. Żądanie usunięcia danych nie wpłynie na
    dotychczas dokonane czynności. Usunięcie danych oznacza jednoczesne usunięcie
    konta Użytkownika, wraz ze wszystkimi zapisanymi i przetwarzanymi do tej pory
    przez administratora danymi osobowymi.
  8. Użytkownik może w każdej chwili wyrazić sprzeciw przeciwko przetwarzaniu
    danych osobowych, zarówno w zakresie wszystkich przetwarzanych przez
    administratora danych osobowych Użytkownika, jak również jedynie
    w ograniczonym zakresie np. co do przetwarzania danych w konkretnie wskazanym
    celu. Sprzeciw nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności. Wniesienie
    4/6
    sprzeciwu spowoduje usunięcie konta Użytkownika, wraz ze wszystkimi zapisanymi
    i przetwarzanymi do tej pory, przez administratora, danymi osobowymi.
  9. Użytkownik może zażądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, czy
    to przez określony czas, czy też bez ograniczenia czasowego, ale w określonym
    zakresie, co administrator będzie obowiązany spełnić. Żądanie to nie wpłynie na
    dotychczas dokonane czynności.
  10. Użytkownik może zażądać, aby administrator przekazał innemu podmiotowi,
    przetwarzane dane osobowe Użytkownika. Powinien w tym celu napisać prośbę do
    administratora, wskazując, jakiemu podmiotowi (nazwa, adres) należy przekazać
    dane osobowe Użytkownika oraz jakie konkretnie dane Użytkownik życzy sobie,
    żeby administrator przekazał. Po potwierdzeniu przez Użytkownika swojego
    życzenia, administrator przekaże, w formie elektronicznej, wskazanemu
    podmiotowi, dane osobowe Użytkownika. Potwierdzenie przez Użytkownika żądania
    jest niezbędne z uwagi na bezpieczeństwo danych osobowych Użytkownika oraz
    uzyskanie pewności, że żądanie pochodzi od osoby uprawnionej.
  11. Administrator informuje Użytkownika o podjętych działaniach, przed upływem
    miesiąca od otrzymania jednego z żądań wymienionych w poprzednich punktach.
    VI. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
  12. Zasadniczo dane osobowe są przechowywane tylko tak długo, jak to jest
    konieczne do wypełnienia zobowiązań umownych lub ustawowych, dla których
    zostały one zgromadzone. Dane te zostaną usunięte natychmiast, gdy ich
    przechowywanie nie będzie konieczne, w celach dowodowych, zgodnie z prawem
    cywilnym lub w związku z ustawowym obowiązkiem przechowywania danych.
  13. Informacje, dotyczące umowy, przechowuje się w celach dowodowych, przez
    okres trzech lat, począwszy od końca roku, w którym zakończono relacje handlowe
    z Użytkownikiem. Usunięcie danych nastąpi po upływie ustawowego terminu
    przedawnienia dochodzenia roszczeń umownych.
  14. Ponadto, administrator może zachować informacje archiwalne, dotyczące
    zawartych transakcji, gdyż ich przechowywanie jest związane z przysługującymi
    Użytkownikowi roszczeniami np. z tytułu rękojmi.
  15. Jeśli żadna umowa nie została zawarta, między Użytkownikiem i Właścicielem,
    dane osobowe Użytkownika są przechowywane do czasu usunięcia konta
    Użytkownika na stronie internetowej. Usunięcie konta może nastąpić w wyniku
    wysunięcia żądania przez Użytkownika, wycofania zgody na przetwarzanie danych
    osobowych, bądź też zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania tych danych.
    5/6
    VII. POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH INNYM PODMIOTOM
  16. Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom
    współpracującym z administratorem, w zakresie niezbędnym dla realizacji
    transakcji np. w celu przygotowania zamówionego towaru oraz dostarczania
    przesyłek lub przekazywania informacji handlowych, pochodzących od
    administratora (ostatnie dotyczy Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na
    otrzymywanie informacji handlowych).
  17. Poza celami, wskazanymi w niniejszej Polityce Prywatności, dane osobowe
    Użytkowników, nie będą w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, ani
    przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania materiałów marketingowych
    tych osób trzecich.
  18. Dane osobowe Użytkowników strony internetowej nie są przekazywane poza
    obszar Unii Europejskiej.
  19. Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13
    ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia RODO.
    VIII. PLIKI COOKIES
  20. Strona internetowa używa plików cookies (ciasteczka) lub podobną technologię
    (dalej łącznie nazywane: „cookies”) do zbierania informacji o dostępie
    Użytkownika do strony internetowej (np. za pomocą komputera lub smartfonu)
    oraz jego preferencjach. Są one wykorzystywane m.in. w celach reklamowych
    i statystycznych oraz w celu dostosowania strony internetowej do indywidualnych
    potrzeb Użytkownika.
  21. Pliki cookies to fragmenty informacji, które zawierają unikalny kod referencyjny,
    który strona internetowa przesyła na urządzenie Użytkownika, w celu
    przechowywania, a czasem śledzenia informacji, dotyczących używanego
    urządzenia. Zwykle nie pozwalają one zidentyfikować osoby Użytkownika. Ich
    głównym zadaniem jest lepsze dopasowanie strony internetowej do Użytkownika.
  22. Niektóre z plików cookies, występujące na stronie internetowej, są dostępne
    tylko przez czas trwania danej sesji internetowej i wygasają po zamknięciu
    przeglądarki. Inne pliki cookies służą do zapamiętywania Użytkownika, który po
    powrocie na stronę internetową, jest na niej rozpoznawany. Są one wówczas
    zachowywane przed dłuższy czas.
  23. Pliki cookies używane na niniejszej stronie internetowej to:
    6/6
    cck3
  24. Wszystkie pliki cookies, występujące na stronie internetowej, są ustalane przez
    administratora.
  25. Wszystkie pliki cookies, używane przez niniejszą stronę internetową, są zgodne
    z obowiązującym prawem Unii Europejskiej.
  26. Większość Użytkowników i niektórych przeglądarek mobilnych automatycznie
    akceptuje pliki cookies. Jeżeli Użytkownik nie zmieni ustawień, pliki cookies zostaną
    zapisane w pamięci urządzenia.
  27. Użytkownik może zmienić preferencje, dotyczące akceptacji plików cookies
    lub zmienić przeglądarkę, aby móc otrzymać za każdym razem stosowne
    powiadomienie, gdy funkcja cookies jest ustawiona. Aby zmienić ustawienia
    akceptacji cookies, należy dostosować ustawienia w przeglądarce.
  28. Warto pamiętać, że blokowanie lub usuwanie plików cookies może uniemożliwić
    pełne korzystanie ze strony internetowej.
  29. Pliki cookies będą wykorzystywane do niezbędnego zarządzania sesją, w tym:
    a. Tworzenia specjalnej sesji logowania dla Użytkownika strony internetowej,
    aby strona zapamiętała, że Użytkownik jest zalogowany, a jego żądania były
    dostarczane w sposób skuteczny, bezpieczny i spójny;
    b. Rozpoznawania Użytkownika, który już wcześniej odwiedził stronę
    internetową, co pozwala na identyfikację liczby unikalnych użytkowników,
    którzy skorzystali z serwisu i pozwala upewnić się co do wystarczającej
    pojemności serwisu dla liczby nowych użytkowników;
    c. Rozpoznawania, czy osoba odwiedzająca stronę internetową jest
    zarejestrowana na stronie internetowej;
    d. Rejestrowanie informacji z urządzenia Użytkownika, w tym: pliki cookies,
    adres IP i informacje o używanej przeglądarce, w celu możliwości
    diagnozowania problemów, administrowania i śledzenia Użytkowania witryny;
    e. Dostosowywania elementów układu szaty graficznej lub zawartości strony
    internetowej;
    f. Zbierania informacji statystycznych o tym, jak Użytkownik korzysta
    ze strony, w celu możliwości ulepszania witryny i stwierdzenia, które zakresy
    strony internetowej są najbardziej popularne dla Użytkowników